Posle velike kupovine i Black Friday sniženja, ovo pitanje nam neprestano stiže u inboks na Instagramu.
Ono što vas najviše buni oko ovoga jeste sledeće:
Kupili ste stvar po sniženoj ceni ali vam ta stvar ne odgovara pa želite da je zamenite za veći ili manji broj ali pošto je sniženje trajalo samo 1 dan, šta sad?
Zapravo, Zarina politika je oduvek bila jasna, nema zamene! Sve što naručite online morate najpre vratiti, oni će vam novac refundirati u roku od 14 dana pa vi onda naručujete ponovo.
Dakle, ne možete zameniti stvar po sniženoj ceni, niti zameniti uz doplatu.
Što se tiče same refundacije, zapamtite da nekada nećete moći broj računa uneti preko aplikacije, možda će javljati grešku, u tom slučaju, pokušajte preko računara i to bi trebalo da reši problem.
Vraćanje paketa je jedna od stvari kojom smo se bavili u našem stilskom vodiču.
Tu smo zapravo objasnili sve probleme na koje možete naići prilikom online kupovine, tako da vredi pogledati i edukovati se pre poručivanja, link ka vodiču je ovde.