Stradivarius online kupovina: najčešći problemi

Stradivarius online kupovina: najčešći problemi

Kao i kod svih online kupovina, imamo podeljena mišljenja. Postoje ljudi koji su imali fantastično iskustvo sa Stradivarius online kupovinom ali i oni koji su vrlo loše prošli.

Mi se ovde bavimo onim slučajevima kada imate neki problem sa Stradivarius online kupovinom i ne znate kako da ga rešite.

Ono što najviše frustracija izaziva kod ljudi jeste loša korisnička podrška.

Kod Zare smo navikli da im pišemo na Chat preko aplikacije ili preko mejla i da odgovor dobijemo relativno brzo. Ovde je situacija drugačija.

Stradivarius nema chat, nema broj telefona već ih možete kontaktirati samo preko mejla na sajtu ili aplikaciji.

Međutim, u praksi se pokazalo da se odgovor čeka dugo i ljudima to izuzetno smeta. Ne postoji konkretno rešenje ovog problema već da im pišete nekoliko puta u nadi da ćete ubrzati proces odgovora.

Drugi problem je dužina čekanja paketa. Može da se oduži i da pređe onaj datum koji vam je Stradivarius naveo kao datum isporuke.

Dobra stvar je da ako ste u Beogradu ili Novom Sadu i želite da vratite stvari koje ste kupili online, najbolje je da to učinite u fizičkim Stradivarius radnjama jer onda dobijate novac nazad odmah.

Pročitajte ispod iskustva koja samo skupili kada je u pitanju Stradivarius online kupovina i problemi:

1

Moram sa vama da podelim odgovor koji sam dobila od Customer care Stradivariusa. Naime, paket je poručen 16.oktobra, trebalo je da stigne do 23. oktobra. Pisala sam po treći put i dobila opet jako neljubazan i neodređen odgovor.

Prvo, mislim da je krajnje nepristojno da se kupcu obraćaju sa TI. Moj mejl je bio sa Poštovana/Poštovani i na VI.

Drugo, šta u praksi znaci par dana? Prema mišljenju zaposlenih u Stradivariusu par dana je 10 dana.

2

Zvala sam danas njihovu radnju u Ušću dali su mi informaciju da može njima da se prijavi problem ali tek kada prođe 14 dana od povrata.

3

Slažem se, apsolutno, povrat je jako teško realizovati, čekam nedelju dana da dođu po paket i još uvek čekam povrat novca od 19.10. A po drugi paket koji sam tada prijavila takodje za povrat nisu došli još uvek. I baš tako obraćaju se sa ćao, sada na poslednji mail nisam ni dobila odgovor. Zara je tu apsolutno efikasna, povrat izvrše odmah nakon prijave, a novac vrate u roku od par dana. Ovde zaista ne znam sta da očekujem. Iskreno ne bih vise ni poručivala od njih.

4

Имала сам ситуацију да сам морала два пута да поручим исти артикал јер тај датум који су они назначили на пошиљци је збунио курира и мени је први пакет аутоматски био враћен назад а да није ни стигао до мене. Писала сам и рекламацију курирској служби и речено ми је да је до грешке дошло због назначеног датума.

5

Vratila sam paket pre 25 dana i jos uvek mi parice nisu vraćene, poslala sam par mejlova da bi posle nedelju dana dobila odgovor da ću dobiti vaučer u datom iznosu koji još uvek nisam dobila. 

6

Jedan paket, koji je poručen 27.10 stoji u obradi, a drugi koji je poručen 30.10 već stoji u transportu. Danas planiram da im pišem da vidim o čemu se radi.

7

Isto, ja sam poručila čizme pre 2 nedelje, trebala je isporuka da bude do 23. Danas je 26., nije mi stigla… Pisala sam im, rekli su da je do adrese, kao nije ispravna… Poslala sam im opet istu adresu, sad ćemo videti sta će da bude. Nisu dobro razradili aplikaciju, po tom pitanju Zara je mnogo bolja… Ustvari da l’ je do aplikacije, ne znam ali trebali bi to da srede…

Samo sam htela da dodam da sam na kraju otkazala porudzbinu jer mi niko nije ni odgovorio na poslednji mail koji sam im uputila.

8

Treba da se čuje i dobro i loše! Verujem da će informacija stići do koga treba, da bi neko ko je u moći očistio žito od kukolja. Toliko imam dobro iskustvo kupujući u njihovim radnjama da se sigurno neću natezati kupovinom online.

9

Stradivarius mi je veoma drag brend, tamo uvek mogu da naletim na nešto interesantno. Prodavci koji rade u njihovim radnjama su prijatni, lepo vaspitani, profesionalni i više nego ljubazni, više puta su mi izlazili u susret i ispunjavali zahteve koje ne moraju. Uvek su u nekom poslu raspremaju, savijaju, nameštaju kreću se neprestano ali ako ih nešto pitate ili zamolite ostavljaju sve i žure da vam pomognu, to jedino viđam još u Zari.

10

Takodje imam problem sa njima. Meni čak ne odgovaraju na poruke. Čekam već dve nedelje da zamenim jaknu koja mi ne odgovara.

11

Ja sam imala problem sa kurirskom službom sa kojom rade, bukvalno sam ih jurila, jer oni rade do 15h i završavaju. Zadržavaju pakete, neprofesionalni su. Paketi se šalju preko City Express kurirske službe.

12

Dobro veče, evo posle druge porudžbine iz Stradivarius-a, mogu da prenesem svoje iskustvo. Naime, nemam nikakvih zamerki za sad, obe porudžbine su stigle u roku, oni daju neki okvir, npr. za ovu današnju je od 02. 11. – 05. 11. a poručila sam 27. 10. uveče i stigla je danas isto tako je i prva stigla prvog dana okvira koji su dali. Nisu mi naplatili poštarine jer prelaze cifru koju su naveli za besplatnu (to napominjem jer sam videla da su nekome naplatili) iako sam danas na porudžbenici videla da su uračunali, ne znam iz kog razloga. Brže sam dobila poručene proizvode nego iz Zare kad sam poručivala. Za sad sve pohvale za Stradivarius.

13

Meni je paket stigao i pre predviđenog dana isporuke, čak sam i menjala artikal za drugi u radnji i sve je bilo ok. Višak novca su vratili u gotovini.


cocomint zajednica