Ovo je jedna od stvari koje su najbitnije da znate pre nego što se upustite u online naručivanje.
Vi znate da mi uvek i kod nas na Instagram profilu, link ovde, promovišemo edukaciju pre kupovine. Zato smo rešili da proširimo vaše znanje o online kupovini ovom lekcijom: šta raditi kada naručite nešto sa nekog sajta, skunu vam novac sa kartice ali je transakcija odbijena i niste robu poručili.
Ovo je odmah crveni alarm za mnoge ljude koji nisu obrazovani oko online kupovine i odmah krenu da paniče. Međutim, mnogi ne znaju da je ovaj problem sastavni deo online kupovine i njenih problema i da nema razloga za paniku. Problem će se rešiti.
Naime, kada se to desi (to je nešto što može da se desi prilikom poručivanja na bilo kom sajtu, dosta ljudi ima ovaj problem prilikom naručivanja odeće sa Mangovog sajta) treba da znate da Mango ili bilo koji drugi brend sa čijeg sajta naručujete NIJE uzeo vaš novac.
Šta se onda desilo i gde je moj novac?
Vaš novac je banka rezervisala i čuva ga u nekom međuprostoru između vas i prodavca sve dok se sama usluga ne izvrši. Dakle, brend ne može da dobije taj novac sve dok vam ne isporuči paket koji ste naručili tako da nemojte da brinete. Ovo je način kako online kupovina funkcioniše i to je način da vas banke osiguraju od mogućih prevara.
Kako onda da vratim novac?
Najbolji način jeste da odmah nađete kontakt korisničke podrške tog brenda i da im objasnite celu situaciju i da im tražite storno dokaz ili Cancellation request za odbijenu transakciju koji ćete potom poslati svojoj banci kako bi vam sredstva oslobodila.
Ukoliko vam nije jasno šta bi trebalo da radite, pozovite korisničku podršku svoje banke i oni će znati da vas sprovedu korak po korak kroz ceo proces.
Najbitnije je da znate da je ovo nešto što može da se desi prilikom online kupovine i da se dešava mnogima. Druga stvar je da znate da će vam novac biti vraćen samo ćete morati malo da se potrudite oko kontaktiranja brenda i banke.