Usled pandemije korona virusa, svi smo se uputili ka online kupovini. Vrlo dobar način da dobijete stajliš odeću na kućnom pragu i tako uštedite vreme. Zaista online kupovina ima puno prednosti i nije ni čudo što se zapdni svet odavno prebacio na online kupovinu, dok se odlazak u šoping molove izuzetno smanjio.
U Srbiji je odlazak u šoping mol još uvek aktivan tako da nas često vikendom čekaju velike gužve i čekanje u redu.
Neki od vas su nam pisali za objašnjenje kako naručiti preko Zarinog sajta pa smo odlučili da vam predstavimo ceo proces.
Prvo, da li se plaća poštarina?
Generalno pravilo je da ako naručite robu preko 5.990 RSD, poštarina je besplatna. Međutim, sada, za vreme epidemije, poštarina je besplatna za sve tako da nije loše vreme da testirate online kupovinu sa nečim što vam se dopada.
Idite na https://www.zara.com/rs/.
Recimo da hoćete da naručite ovu torbicu:
Potrebno je da kliknete na dugme DODAJ, onda smeštate torbicu u korpu.
Niste je još uvek kupili. Sada je vaša torbica u korpi. Putem korpe za kupovinu možete da pregledate sadržaj kupovine i izmenite ili izbrišete broj komada proizvoda iz svoje porudžbine.
Treba da kliknete na dugme VIDI KESU ZA KUPOVINU:
Kada uđete u korpu, vaša korpa sada izgleda ovako:
Tu vidite tačno cenu vaših proizvoda i broj komada koji želite da naručite, kliknite sada na NASTAVI.
Otvara vam se ovakav prozor:
Možete se registrovati, mi ćemo u ovom primeru kliknuti na dugme NASTAVITE KAO GOST, bez registracije. Otvara vam se potom prozor gde vam se traži da upišete svoje podatke, adresu, broj telefona, sve što je potrebno da vam paket stigne.
Potom, birate način dostave:
Moguća je dostava na kućnu adresu i mogućnost dostave u neku od Zarinih radnji, koja vama odgovara.
Pošto se izabrali način dostave, sada treba da izaberete kako ćete platiti.
Možete platiti bilo kojom karticom koju imate kod sebe ili možete izabrati da platite kada vam donesu paket. Kliknite na neku od ponuđenih opcija i popunite podatke sa kartice (ako ste karticu izabrali).
I to je sve!
Kada završite kupovinu, poslaće vam poruku e-pošte s potvrdom i detaljima kupovine.
Podsećamo vas da nećete moći da otkažete i promenite svoju porudžbinu ako je ona u tom trenutku već u naprednoj fazi pripreme.
Očekujte vašu porudžbinu u vremenskom roku koji su vam naveli u procesu naručivanja, nama je to bilo od 14. do 21. maja, a danas je 6. maj. Inače su dostave u roku od 3 do 6 dana, ali usled pandemije korona virusa i povećanog obima online porudžbina, duže ćete čekati na vaš paket.
Zara ima Online chat za prodršku koji radi svakog radnog dana od 9 ujutru do 6 popodne i subotom od 10 ujutru do 4 popodne. Podrška je na ovom linku.
Ako želite, možete da im pošaljete e-poruku na contact.rs@zara.com.
Brojevi telefona u Zari su: